loading...
نان چوان ووشو کونگ فو چینی استان کردستان
کردستان ووشو بازدید : 122 1391/09/24 نظرات (0)

مدیرعامل محترم سازمان حمل ونقل مریوان، پشتوانه بزرگ نان چوان ووشوی استان کردستان

 

 

جناب آقای فواد کریمی مدیرعامل محترم سازمان حمل ونقل شهرستان مریوان ،کارشناس ارشد مدیریت وعضوهیات رئیسه نان چوان ووشو استان کردستان ازحمایتهای همه جانبه جنابعالی در راستای مساعدت مالی وهمکاریهای فکری در زمینه پیشرفت وپیشبرد ورزش مقدس نان چوان ووشواستان کردستان صمیمانه تقدیر وتشکرعرض می نمائیم.امیداست درضل توجهات آقا امام زمان (عج)وفرمایشات مقام معظم رهبری موفق وسرافراز باشید.

(روابط عمومی نان چوان ووشو استان کردستان )

 

کردستان ووشو بازدید : 118 1391/09/24 نظرات (0)

بدن سازی در هنرهای رزمی


اصول دهگانه تمرین

۱-اصل ویژگی تمرین

اصل ویژگی  تمرین درووشو به معنای انجام تمرینهای ویژه کشتی بهمنظور آماده سازی ورزشکاران  این شرکت است . به عبارت دیگر ، روند اماده سازی وتمرین دهی در رشته ورزشی ووشو باید مطابق با نیازندیهای ویژه  این رشته تدوین وجهت گیری شود .

این نیاز ها شامل دستگاه های انرژی درگیر در ووشو الگوهای حرکتی وگروه های عضلانی مورد استفاده در اجرای فنون ووشو و شیوه های اختصاصی تمرین است.

کردستان ووشو بازدید : 215 1391/09/22 نظرات (0)

تربیت بدنی سرچشمه ی تندرستی است . ورزش قویترین عامل از لحاظ تقویت بنیه و تحریک عمل تغذیه و عضلات می باشد . ورزش های سنگین زیان آور است . ورزش های خفیف و حرکات بدنی برای تندرستی و تامین بهداشت ضرورت دارد . حرکات بدنی ، اعضاء درونی و ماهیچه ها را به کار می اندازد . در نتیجه اعضاء بدن بهتر به وظایف خود عمل می نماید و تبادل غذائی ( متابولیسم ) که در واقع استفاده از غذا و دفع سموم می باشد بهتر انجام می گیرد و مقومت بدن در مقابل هجوم بیماری ها و میکروب ها و سرما بیشتر می گردد عمل فیزیولوژی – بوسیله ورزش تنفس و حرکات قلب سریعتر می گردد و شما استفاده بیشتری از هوا و اکسیژن آن که برای اعضاء بدن و متابولیسم لازمست می نمائید . در ابتدای ورزش دفعات تنفس زیاد شده و پس از چندی کم می شود که گاهی در هر دقیقه به دوازده می رسد ولی در این وقت ممکن است صد مرتبه بلکه زیادتر هم هوا داخل ریه گردد و چنانچه در اشخاص ورزشکار 74 سانتی مترمکعب هوا در هر کیلوگرم وزن بدن مصرف می شود در حال آنکه در غیر ورزش کار 59 سانتی مترمکعب است . از طرف دیگر چون شما با لباس کم یا برهنه ورزش می کنید و از راه پوست که یکی از طریق تنفس می باشد استفاده زیادی از هوا و اکسیژن می نمایید و مواد مضره و سم های بدن به وسیله ی عرق تبخیر و خارج می گردد و خون تصفیه می شود . ورزش اندام شما را متناسب نگاه می دارد و چربی های زیادی بدن را برطرف می کند و از مرض چاقی هم جلوگیری می نماید .

کردستان ووشو بازدید : 101 1391/09/22 نظرات (0)

در این نوشتار هفت روش عجیب یا به عبارت دیگر هفت حقه موثر برای کمک به لاغر شدن ارایه شده و توصیه می کنیم که اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از تکنیک های لاغری ناامید شده اید، با به کار بستن صحیح این هفت راهکار، می توانید به نتایج مفیدی دست پیدا کنید. این راه کارها عبارت اند از :

 

-     با دستی که معمولا با آن کار می کنید، غذا نخورید. در یک مطالعه جدید و جالب کارشناسان تغذیه روش مقابل ساده ای را برای مواقعی که بدون توجه به مقدار غذا مشغول به خوردن می شوید، ارایه کرده اند. اغلب در مواقع تماشای تلویزیون یا فیلم غذا خوردن بدون توجه اتفاق می افتد. کارشناسان توصیه می کنند فقط کافی است دستی را که با آن غذا می خورید، عوض کنید. حالا کمتر می خورید. پژوهش گران یک بسته پاپ کورن تازه یا پاپ کورن یک هفته مانده و سرد و مرطوب را به صورت تصادفی در دست علاقه مندان به فیلم و تلویزیون دادند. این افراد اغلب در حین تماشای فیلم تمام پاپ کورن ها را چه تازه و چه مانده، تا آخر خوردند. اما در آزمایشی دیگر، متخصصان دریافتند که وقتی از افراد خواسته شد برای خوردن از دست دیگرشان استفاده کنند مقدار پاپ کورنی که خوردند تا 30 درصد کاهش پیدا کرد.

کردستان ووشو بازدید : 101 1391/09/22 نظرات (0)

 حضور ووشوکار کردستانی در دوره تئوری مربیگری درجه یک ووشو

حضور مقتدرانه جناب آقای استادجمال شریفی مسئول محترم کمیته مربیان نان چوان ووشو استان کردستان در دوره تئوری  مربیگری درجه یک ووشو درمحل برگزاری کلاسهای مربیگری وداوری فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۱و۲۲آذرماه صمیمانه تبریک ،وآرزوی موفقیت برای آن مربی محترم وارزنده داریم  .

(روابط عمومی نان چوان ووشواستان کردستان)

کردستان ووشو بازدید : 135 1391/09/21 نظرات (0)

 

هزینه امتحان « استاژ »

 

هزینه حکم فنی

 

شالبند

20000 ریال

60000 ریال

زرد

25000 ریال

85000 ریال

نارنجی

25000 ریال

110۰00 ریال

سبز

30000 ریال

135000 ریال

آبی

35000 ریال

170000ریال

بنفش

40000 ریال

205000 ریال

قهوه ای

60000ریال

240000 ریال

قرمز

150000 ریال

300000 ریال

مشکی

 

 

لیست جدید هزینه شالبند سال91

به اطلاع کلیه هنرجویان سبک نانچوان چوان ووشوکونگفوی چینی استان کردستان می رساند هزینه احکام فنی « شالبند » طبق موارد زیر محاسبه می گردد.(طبق اشل فدراسیون))

 

کردستان ووشو بازدید : 129 1391/09/20 نظرات (0)

استقرارها:

كونگ بو = ايستادن كماني

شوبو = پاگربه اي

پو بو = ايستادن خميده به پهلو

دين دي بو = ايستادن پروانه اي منفرد

شانگ بو = گام برداشتن به جلو

مابو = استقرار اسب سواري

 

تعادلها :

س چواي پينگ خنك = تعادل با پاهاي كشيده شده به پهلو

يامگ ش پينگ خنگ = تعادل متمايل به عقب

ش زي پينگ خنك = تعادل با دستان باز شده از طرفين

ديه شو چا = فرود آمدن با حالت پاباز از جلو

چوئه دي لونگ = به پايين ليز خوردن

تنگ كونگ پن توئي = ضربه 360 درجه اي پا در هوا و  افتادن به پهلو

تنگ كونك شوان س چواي = ضربه پا به پهلو

 

تكنيكهاي پا :

چي ين سائو توئه = حركت درو از جلو

خوآ سائو توئه =  حركت درو از پشت

خنگ دينگ تويه = ضربه افقي با نوك پا

فن جيائو = ضربه جدا كننده

دنگ جيائو = ضربه با پاشنه پا

تنگ كونگ في جيائو = ضربه پرشي پا به جلو

شوان فنگ جيائو = لگد گردبادي

 تنگ كونگ بي لي ين = لگد نيلو فر آبي

 

پرشها :

بي لين جيائو = ضربه پرشي پا به شگل نيلوفر آبي

تنگ كونگ جنگ تي توئي = كشش پرشي مستقيم پا از جلو

س كونك فن = چرخش 360 درجه در هوا ( عرب )

شوان زي = حركت پروانه

                                   شوان زي جوان تي = حركت پيچشي پروانه

 

 

1

ووشو

كونگ فوي چيني يا بوكس چيني و تركيبي از كاملترين و اصيلترين فنون رزمي به همراه حركات آكروبات و ژيمناستيك و روشهاي مبارزه

2

سبكهاي استاندارد

سبكهاي مسابقاتي شامل : سبكهاي بدون سلاح چانگ چوان نان چوان تاي چي چوان وسبكهاي  باسلاح دائوشو (شمشير پهن) جي ئن شو( شمشير باريك)- گوئن شو (چوب) چيانگ شو(نيزه) كه مربوط به سبك چانگ چوان مي باشند . نن دائو (شمشيرپهن) نن گوئن (چوب) كه مربوط به سبك نان چوان مي باشند . جي ئي تاي چي ( شمشير باريك) كه مربوط به سبك تاي چي چوان مي باشد .

3

تالو

اجراي حركات نمايشي (فرم) ووشو

4

سن شو

مبارزه آزاد ووشو

5

جون بي

حالت آماده

6

لائوشه

استاد بزرگ

7

شيفو

مربي

8

تونگ شو من ها

احترام ابتداي تمرين از جانب استاد بزرگ

9

لائوشه ها

جواب هنرجويان به استاد بزرگ

10

تونگ شو من زاي جي ئن

احترام پايان تمرين از جانب استاد بزرگ

11

لائوشه زاي جي ئن

جواب هنرجويان به استاد بزرگ

کردستان ووشو بازدید : 103 1391/09/20 نظرات (0)

دومین همایش ملی استعدادیابی ورزشی با حضور نماینده فدراسیون ووشو برگزار شد

 

دومین همایش ملی استعدادیابی ورزشی با حضور نماینده فدراسیون ووشو برگزار شد

دومین همایش ملی استعداد یابی ورزشی کشور با حضور دبیر کل ملی المپیک ،روسای فدراسیونها و همچنین نماینده فدراسیون ووشو در سالن آمفی تئاتر دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در این همایش بهرام افشار زاده دبیر کل ملی المپیک ، روسای برخی از از فدراسیونها،محققین ،صاحب نظران و دانشجویان رشته تربیت بدنی حضور داشتند که با سخنرانی کلیدی نمایندگان  سه فدراسیون برگزیده ووشو ،والیبال و فوتبال به مدت دو روز برگزار شد.

 در این همایش دکتر تنباکوسازرئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو در زمینه مهندسی ورزش به ایراد سخنرانی پرداخت . وی آخرین  دستاوردهای  مرکز مطالعات   وتحقیقات کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو در زمینه استعدادیابی که با همکاری دانشگاههای علوم وتحقیقات تهران و دانشگاه امیر کبیر بدست آمده رابرای حاضران تشریح کرد .

در برنامه افتتاحیه نماینده با شگاه سپاهان به نمایندگی از فدراسیون فوتبال و داور زنی رئیس فدراسیون والیبال و کیومرث هاشمی از وزارت آموزش و پرورش دیدگاههای خود در زمینه استعدادیابی را مطرح نمودند.

کردستان ووشو بازدید : 146 1391/09/20 نظرات (0)
اخبار فدراسیون اخبار فدراسیون

نشست روسای فدراسیون ووشو ایران و عراق در جهت توسعه این رشته در منطقه غرب آسیا

 

نشست روسای فدراسیون ووشو ایران و عراق در جهت توسعه این رشته در منطقه غرب آسیا

بعد از اتمام اردوی مشترک 2 هفته ای تیم ملی عراق با تیم منتخب زنجان، رئیس فدراسیون ووشو عراق با دکتر علی نژاد جلسه ای را در راستای توافقات طرفین مبنی بر برگزاری اردوهای آموزشی و توسعه و گسترش این رشته در سطح منطقه و مخصوصا کشور عراق برپا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، "حسین عود درویش" رئیس فدراسیون ووشو عراق طی نشستی  با رئیس فدراسیون ووشو ایران و غرب آسیا مسائل مهمی حول دو محور اصلی از جمله ایجاد تفاهم نامه همکاری فدراسیون ووشو ایران با عراق در زمینه توسعه این رشته و تبادل تجربیات بر اساس توافق طرفین و از همه مهمتر برگزاری دوره های آموزشی و اعزام کارشناسان ایرانی برای استفاده از تجریبات آنها در ووشو عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محور دوم این رایزنی ها در خصوص فعال سازی و توسعه ووشو در کشورهای غرب آسیا مورد تاکید قرار گرفت که دکتر علی نژاد جهت حمایت و گسترش ووشو در کشورهای غرب آسیا از طریق پیشنهاد و کمک در تشکیل فدراسیون ها در این کشورها به ویژه عربستان سعودی که اخیرا انجمن جدید ووشو در آن شکل گرفته است ابراز خرسندی کرد و از "حسین عود درویش" درخواست کرد تا از طریق مشارکت در مسابقات قهرمانی کشورهای عربی که در ماه میلادی جاری برگزار خواهد شد این پیغام را به عربستان سعودی برساند و همکاری های لازم را ارائه دهد تا هرچه سریعتر این کشور به فدراسیون غرب آسیا بپیوندد. 

رئیس فدراسیون ووشو غرب آسیا در ادامه  نیز افزود: کشورهای بحرین، امارات، قطر، عمان و ... از جمله کشورهایی هستند که تاکنون به فدراسیون غرب آسیا نپیوسته اند و باید در عضویت این کشورها تلاش لازم صورت گیرد.

در ادامه رئیس فدراسیون ووشو عراق با تاکید بر حمایت های دکتر علی نژاد به عنوان رئیس کنفدراسیون ووشو منطقه غرب آسیا از منافع این کشورها گفت: قطعا با حماتهای شما ووشو در این منطقه روز به روز در حال توسعه و گسترش خواهد بود ضمن اینکه استفاده از اطلاعات فنی ووشو ایران به عنوان نایب قهرمان جهان و آسیا کمک خواهد کرد تا ما نیز در این رشته و در مسابقاتی که در پیش داریم نتیجه در خور توجه کسب کنیم.

در پایان این نشست رئیس فدراسیون ووشو عراق از تمام بخش های آکادمی ووشو اعم از بخش های اداری، آموزشی خوابگاه و سالن ورزشی که با پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات مدرن برای بازیکنان، مربیان و داوران مجهز شده، بازدید کرد و ضمن خرسندی از وضعیت آکادمی گفت: این آکادمی در توسعه، گسترش و موفقیت های ورزشی نقش قابل توجهی خواهد داشت و موفقیت های ووشو در میادین بین المللی را به واسطه دلسوزی های مسئولین این فدراسیون دانست.

کردستان ووشو بازدید : 147 1391/09/20 نظرات (1)

راه اندازی سایت رسمی فدراسیون ووشوی غرب آسیا

 

راه اندازی سایت رسمی فدراسیون ووشوی غرب آسیا

سایت رسمی فدراسیون ووشوی غرب آسیا با مدیریت فدراسیون ووشوی ایران راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، سایت رسمی فدراسیون ووشوی غرب آسیا به آدرس اینترنتی www.wawf.asia آخرین اخبار و فعالیتهای ووشوی این منطقه را پوشش خواهد داد.

اداره فدراسیون ووشوی غرب آسیا از سال 1386 بر عهده فدراسیون ووشوی ایران است که دکتر مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی کشورمان مدیریت آن را بر عهده دارد ، محمدرضا پورغلامی نژاد دبیر کل و مهرداد شیرازی هم نایب رییس کمیته فنی آن است.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
www.sirvanborzoe.r98.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد فعالیت این وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 3,728
  • بازدید کلی : 37,233